Latvijas Radio koris
diriģents | Sigvards Kļava

Arvo Perta (1935) dziļi garīgā un mūžīgā mūzika dziļi skārusi daudzu klausītāju dvēseles pēdējo desmitgažu laikā. Patlaban viņš ir viens no visbiežāk atskaņotajiem mūsu vidū esošajiem komponistiem.
Darbi šajā ierakstā ir no gandrīz ceturtdaļgadsimtu ilga perioda, no 1988. līdz 2012. gadam, un tajā iekļauti daži no Perta izcilākajiem vokālajiem darbiem, piemēram trīsdaļīgais Triodion un septiņdaļīgais Sieben Magnificat-Antiphonen. Spēcīgākā stilistiskā šī ieraksta iezīme ir slavenais tintinnabuli sils, uz kuru Perts pārgāja lai distancētos no savas agrīnās stilistikas ar neo-klasicisma, seriālisma un polistisma iezīmēm.

Džeremijs Paunds | BBC Music Magazine | 03.2017.
“Nāksies krietni pacensties, lai atrastu Perta kormūzikas ierakstu, kas būtu baudāmāks par šo.”

Malkolms Railijs | Gramophone Magazine | 11.2016.
“Jau līdz ar pirmajām notīm Sigvards Kļava izvilina no 24 dziedātājiem robustu un izpludinātu skanējumu... Abas naratīvās motetes, kas balstītas uz tekstiem no Mateja Evanģēlija – Sieviete ar Alabastra Lādīti un Veltījums Cēzaram – izceļas ar savu integritāti un daili.”

Gorans Forslings | MusicWeb International | 11.2016.
“Viscaur fantastiski. Nespēju iedomāties, kā šo mūziku varētu izdziedāt vēl labāk.”

Braiens Mortons | Choir & Organ magazine | 11.2016.
"Arvo Perta darbiem bieži nāk par labu sausāks un tiešāks izpildījums, un latvieši šos darbus, kas lielākoties rakstīti deviņdesmitajos, interpretē ar šo piegājienu."

Brūss Rīders | The Classical Reviewer | 10.2016.
“Latvijas Radio koris diriģenta Sigvarda Kļavas vadībā ir absolūti pirmklasīgs, viņu izpildījums ir satriecoši skaists, precīzs un izprotošs.”

The Chronicle | 09.2016.
“Saukt šo ierakstu par satriecošu un dziļi saviļņojošu ir tas pats, kas nosaukt Lielo Kanjonu par lielu vai Formula 1 sacensības par trokšņainām. Šai Latvijas Radio kora atskaņotajai mūzikai piemīt kas īpašs, kā skaņai uz pašas dzirdamības robežas.”

Deivids Dentons | David's Review Corner | 09.2016.
“Sigvarda Kļavas vadībā koris rada pašas krāšņākas skaņas un smalku pianissimo dinamiku, kas rada maģiskus brīžus dažādās smalkās nokrāsās. Balsis korī ir perfektā līdzsvarā, ar slāvu korus atgādinošiem skanīgiem basiem kas paspilgtina spožos soprānus. Kopumā šis ir ievērības cienīgs izdevums un perfekts visos aspektos.”

Izdots: 
09.2016